środa, 2 marca 2016

#87

Konkurs!!!! 
Nie dawno ogłosiłam konkurs:
👑
"Do wygrania metamorfoza pod moim okiem!
Chcesz coś zmienić a nie wiesz jak? Patrzysz w lustro i ciągle coś Ci nie pasuje?
Do wygrania - profesjonalna metamorfoza!!!!! Pomogę Ci być lepszą wersją siebie. Odnajdę Twój potencjał! Plan treningowy, zmiana nawyków żywieniowych a następnie przegląd szafy i metamorfoza stylistyczna. Co trzeba zrobić? Jeśli nie boisz się zmian! Jeśli w końcu chcesz coś zmienić! MASZ ŚWIETNĄ OKAZJĘ! Udostepnij ten post na swojej tablicy. Dodaj w komentarzu opis dlaczego to Ty powinnaś wygrać. Nie zmarnuj okazji!Z pośród zgłoszeń wybiorę trzy finałowe kobietki z którymi się spotkam. Po rozmowach zadecyduje o wygranej.Zgłoszenia konkursowe do 1 marca! Ogłoszenie wyników 8 marca ! "


Ilość zgłoszeń mnie zadziwiła.... jestem w ogromnym szoku. Dlaczego chciałam, żeby Panie napisały "publicznie/oficjalnie" w komentarzu czemu to mam właśnie ową wybrać? Czytając, napływa mi do głowy mnóstwo myśli i wzruszeń... chciałabym pomóc każdej ale... 
Sprawa wygląda tak.... wszystko zaczyna się w głowie... jeśli samemu dojdziemy do tego, że chcemy zmian to je zrobimy. Wystarczy chcieć i się nie poddawać !!!! Wiem, czasami jest potrzebna pomoc, motywacja i wsparcie aleeeee to właśnie największą moc mamy my same ! To właśnie od nas zależy wszystko.
Ja pomogę jednej ale pamiętajcie, że same przyznałyście się, że źle się ze sobą czujecie, że coś wam nie pasuje.. teraz czas to zmienić! Działać ! Masz jedno jedyne życie ! :)
Niebawem więcej informacji ! Kiss

WPISY:

Natalia Nita Ja dlatego bo mam trójkę małych dzieci zero czasu dla siebie i dobre 10-15 kg do zrzucenia. I na górkę niedoczynność tarczycy żeby nie było łatwo. Emotikon wink

Patrycja Gosz
Patrycja Gosz Ponieważ chciałabym zrzucić zbedne kilogramy i nie patrzeć na siebie "krzywo" że wyglądam tak a nie inaczej . Nie mam tej motywacji Emotikon frown oczekuje sama od siebie dużo ale super by bylo gdyby ktos mi w tym pomógł Emotikon smile a wtedy napewno założyłabym na siebie sukienki które sa już obcisłe i brzydko to wyglada gdy z każdej strony coś jest nie tak

Jolanta Marcin Widera
Jolanta Marcin Widera Chcę być szczęśliwa nawet nie mam odwagi, od lat nie warzę sie.Chce tak jak inne kobitki cieszyć się swoją figurą i być wreszcie szczesliwa nie dla kogoś lecz dla samej siebie

Anna Mikucka
Anna Mikucka Poszło. Aż się cała trzęsę. P.S. czy wszystko dobrze udostępniłam, post we właściwym miejscu, czy jeszcze tutaj w komentarzach wstawić?

Anna Mikucka
Anna Mikucka If You really want me... to musisz wiedzieć, że to nie będzie łatwe. Nie lubię zmian, ale ich panicznie potrzebuję. Gdybym mogła wykrzyczeć jak bardzo, do jutra byłabyś głucha. Możesz mnie przegonić i wycisnąć 7 poty, tylko pokaż mi, że ja jestem w stanie stanąć w bieliźnie przed lustrem i stwierdzić, że mogę ją zdjąć, bo jestem taka piękna, że mogę iść spać bez niej. Nigdy w moim życiu nie udało mi się wyrzeźbić sylwetki, w której swobodnie założyłabym spódniczkę i nie czuć, że ktoś ciacha wzrokiem moje wielkie łydy. A po dwóch ciążach, brzuch wisi, ramiona obrastają. W ubraniu mam kamuflaż, ale sama przed sobą czuję prawdziwą rozpacz, jak cała masa kobiet, ni to grubych, ni to chudych, przeciętnych, tu wystaje, tam wystaje, a wtedy ubrania dobiera się neutralne, szara mysz. Jeżeli szukasz wyzwania, to jestem. Przerażona, ale gotowa. Chcę zmiany, po napisaniu tego, nawet się jej nie boję, czekam na wielkie BOOM. Ale sama nie wiem jak. Visualactual, Ty wiesz jak.

Aleksandra Jaśkowiak
Aleksandra Jaśkowiak Jestem w 6 miesiącu ciąży i oczywiście dodatkowe kilogramy przybywają. Zdołam wszystko znieść dla dobra Maleństwa ale chciałabym również zrobić wszystko co najlepsze dla samej siebie. Okres ciąży i połogu nie pozwala na wiele wariacji z ćwiczeniami, dlatego poczucie atrakcyjności i akceptacji siebie, gdy Maleństwo już będzie z nami jest dla mnie bardzo ważne. To, że będę "Mamą" nie oznacza, że mam chodzić w wielkich ciuchach i zakrywać swoje atuty - przede wszystkim jestem kobietą, kochanką oraz partnerką. Plan treningowy oraz żywieniowy z pewnością by mi pomógł zbilansować codzienny tryb życia i wrócić do formy przed ciążą, a może nawet jeszcze lepszej.

Emilia Wrosz
Emilia Wrosz Moje powody, dla których chciałabym schudnąć zapewne nie wyróżniają się. Każda z nas chce być piękna, zdrowa i pełna energii. Każda z nas chce się podobać sobie i innym. Ja też! Walczę z sobą już kilka lat i to jest najtrudniejsza walka. Mam jednak pewność, ze pomimo wielu porażek całą wojnę wygram. Potrzebuję tylko kogoś, kto porządnie kopnie mnie w tyłek i wtedy, kiedy pot zaleje mi oczy i stracę mój cel z oczu to poda mi ręcznik. Mam nadzieję, że to będziesz Ty  pozdrawiam

Klaudia Bogusz
Klaudia Bogusz Kiedyś byłam szczupła, ale skończyło się to, w momencie kiedy zaszłam w ciążę. Przybyło mi baardzo dużo kg i doszły mi problemy z tarczycą. Po ciąży dużo kg spadło, ale dużo zostało do zgubienia. Do tego moja skóra wygląda, jakbym miała z 50lat Emotikon frown Zaczęłam współpracę z jednym trenerem personalnym, ale ten był bardziej zajęty swoim wyglądem niż moim. Co za tym idzie schudłam 4kg, a teraz waga stoi i stoi, a skóra wisi. Potrzebuję jakiejś motywacji i pomocy, żeby znowu wyglądać jak człowiek Emotikon smile

Ruda Kamila
Ruda Kamila By schudna... Choć to nie koniecznie wystarczy polubic siebie ale bym chciała to zmienić i wiedzieć jak się ubrać no i może nauczyć się malować...no i zaszokować męża he

Patrycja Pozańska
Patrycja Pozańska Dlaczego ja? Brakuje mi energii, pomysłu na siebie, wytrwałości jak zacznę już coś robić, potrzebuję motoru który mnie napędzi do działania... mam męża dwójkę dzieci i to dla nich chce być silniejsza zdrowsza pełna energii  chciałabym czuć się dobrze sama ze sobą ,marzę o wadze z przed pierwszej ciąży... dodatkowo towarzyszy mi niedoczynność tarczycy...

Agnieszka Dobbek
Agnieszka Dobbek Dlaczego ja ? Jestem przykładem ze zmiany to zmiany zawsze na lepsze, a jeśli mam szansę być jeszcze lepsza wersja siebie to dlaczego nie ?

Patrycja Oppat
Patrycja Oppat Dla czego ja ? Chciałabym schudnac bez efektu yoyo Emotikon unsure nie stety kiedy Cwicze sama nie daję z siebie wszystkiego . Chciałabym schudnac wymarzone 10kg i wbić się w bikini bez żadnego wstydu Emotikon unsure chce się wkońcu sobie podobać ! :c

Agata Nadolska
Agata Nadolska Chcę być silniejsza, szczuplejsza a przede wszystkim zdrowsza! Emotikon smile

Aga Drz
Aga Drz Biorę ślub w sierpniu i chętnie w nowym ciele 

Daria Pawłowska Szymikowska
Daria Pawłowska Szymikowska Chciałabym wygrać bo jeszcze nic nie wygrałam 

Małgorzata Szymecka Darznik
Małgorzata Szymecka Darznik Czas stać się sobą. ..

Agnieszka Knut
Agnieszka Knut Chciałabym w końcu cieszyć się. Życie i nabrać wiary w siebie


Brak komentarzy: