wtorek, 26 stycznia 2016

#81

Kardio vs Trening siłowy.

Ło matko i córko jak wiele kobiet obawia się treningu siłowego. Ciągle słyszę a nie będę wyglądać jak Arnold? :D Nie urosną mi włosy na plecach albo klacie (po np zaproponowaniu bcaa)? ;) Wiecznie tylko bieżnia, rower, bieżnia, rower... żeby tylko spalić jak najwięcej 'tłuszczyku'... a przecież im dłużej tym lepiej, tym więcej spalonych kalorii. Sama tak miałam. Przyznaje się bez bicia. Spowodowane to było jedynie moim brakiem wiedzy na temat treningu. 

Uwaga przypominam! To tak nie działa :)

Drogie Panie, przy odpowiednio dobranym treningu i obciążeniu oraz zbilansowantych posiłkach nie będziecie wyglądać jak przysłowiowy 'koks' bądź od razu kulturysta. Nie bójcie się hantli, kettli ani sztangi. One nie są tylko dla facetów!
Z trenibgu siłowego płyną same korzyści (pisałam już o tym) a w połączeniu z kardio możecie mieć wspaniałe wyrzeźbione ciałko, dobrą wydolność i zajebiste samopoczucie!
PRZEDSTAWIAM hmm... no powiedzmy swoją małą metamorfozę siebie gdy stosowałam samo kardio i gdy dołączyłam trening siłowy :)
No to do dzieła! Łap za hantle !

Brak komentarzy: