piątek, 22 stycznia 2016

#80

Zdrowie.
Temat do którego ciągle wracam. Aktualnie jest to dla mnie temat jeszcze bardziej ważny.

Wiele osób się mnie pyta, czemu mniej trenuje? Wiec sprawa wygląda tak:

Pracuje z ludźmi którzy borykają się z różnymi problemami, bardzo często zdrowotnymi. Co wyróżnia te osoby od innych, że mają silną wolę. Muszą więcej pracować. Muszą być bardziej cierpliwi.
Nie mogę się łatwo poddawać.
Jest czego się od nich uczuć, ponieważ po za ciągłymi wizytami u lekarza, prowadzą domy, chodzą do pracy a co najważniejsze znajdą jeszcze siły i czas na trening.

Zawsze podziwiałam takie osoby. Jeszcze bardziej jak zaczęłam pracować z nimi, jak zauważyłam jaką muszą mieć wolę walki. Zawsze im dopinguje i ich motywuje bo serio ich organizmy czasami muszą dużo więcej włożyć pracy w swój cel.

Zrozumiałam to wszystko, jak i ja zaczęłam częściej odwiedzać lekarzy i apteki. W skrócie , układ pokarmowy do dupy - 'taka Pani uroda'. aha.
Nie chodzi mi tu teraz użalanie się nad sobą. W życiu, jestem ostatnia do tego. Chcę przybliżyć moją sytuację  - sytuację osoby która jest przeczulona na punkcie zdrowia a jednak. :) Dla mnie ograniczenie jedzenia to koszmar. Co zrobić... zdrowie najważniejsze.

Z trybu 4 treningi w tygodniu przez miesiąc nie robiłam żadnego. Moje ciało i umysł wariowały. Jak to nie mam robić nic? Totalne osłabienie organizmu, nawracające bóle, cztery antybiotyki, wizyty to od jednego do drugiego lekarza, porcje posiłków tak małe, że organizm protestował. Załamka. Ale, ale.. nie tak łatwo - sobie pomyślałam. Zawsze jak prowadziłam personalne widziałam moich podopiecznych i ich walkę.. i oczywiście, że to mi daje kopniaka. 

Organizm się regeneruje, nie wiadomo jak będzie. Leczenie trwa. Żywienie bardzo rygorystyczne. Jest lepiej. Treningi są, oczywiście dostosowane do moich sił i dni. Uczy to ogromnej pokory. serio.
Ten post właśnie dedykuję moim podopiecznym. Jesteście zajebiści i pamiętajcie, że jak jest pod górkę to jest i z górki. Wiem, często to powtarzam na treningu ;) ale tak jest. Wiem po sobie.
Jak jest zdrowie można wszystko. 

Dbaj o nie. Badaj się!

Brak komentarzy: