niedziela, 20 grudnia 2015

#76

CHOINKA <3

Jak wielu z nas uprawia jakąś dziedzinę sportu. Jedni biegają, drudzy pływają jeszcze inni machają sztangami.
Sport uczy nas wiele. Uczy nas determinacji, organizacji, wytrwałości, samozaparcia, motywacji. Uczy nas ciężkiej pracy i dążenia do celu. Powinniśmy być z tego dumni. Dumni z tego, że możemy tego wszystkiego doznać.
Nie wszyscy jednak mogą.. poprzez sport zawsze chce pokazać, że można też pomóc innym. Nie dość, że zarażamy się miłością do swego rodzaju hmm "masochizmu" ;) to jeszcze możemy poprzez niego nieść pomoc. W jaki sposób? Poprzez udział w przeróżnych treningach charytatywnych, biegach, imprezach sportowych.

Mamy grudzień. Udało mi się w tym roku być współorganizatorem 7 inicjatyw charytatywnych głównie dzięki mojemu wspaniałemu klubowi MTB - Małe Trójmiasto Biega którego główną domeną jest hasło #nienarzekamy.

01.04 - "to nie ściema" trening charytatywny dla hospicjum dziecięcego w Gdyni
08.04 - trening charytatywny dla Pawełka Bryk
26.04 - Pola nadziei
10.08- Zeszyt dla Uczniaka
26.08 - Bieg przelajowy Macieja Kanteckiego - Zbiórka na protezę ręki dla Jadwigi Dargacz
16.12 - Zbiórka darów dla stowarzyszenia "wspólne gniazdo"
19.12 - trojmiejscy sportowcy dla Rafała Zawidzkiego

Jestem z tego bardzo dumna. Cieszę się, że mogłam swoją małą cegiełką chociaż trochę pomóc innym. Dziękuję osobom które się zaangażowały. Wiele tych osób potrzebowało szczególnej pomocy. W grupie siła, w grupie można naprawdę wiele. Pamiętajmy o tym.
W następnym roku, jeśli tylko zdrowie mi pozwoli, obiecuję, że nie będę gorsza!
xoxo

Brak komentarzy: