niedziela, 12 maja 2013

Europejski Bieg Gdyni


To będzie mało modowy post. Chociaż sport jest i będzie zawsze modny, bo przecież "sport to zdrowie"
 (;! 
Jestem ciągle cała podekscytowana. Ze względu na ostatnie towarzyszące mi zmęczenie i dodatkowo przeziębienie, chciałam się poddać i nie wziąć udziału w tym biegu, aleeee.... to by się kłóciło z moim sumieniem! Przyznaję.. Nie było lekko, jednak warto było  dla tej atmosfery, emocji i przede wszystkim satysfakcji z pokonania tego dystansu (10km).
W  biegu wzięło udział 3184 osób, z czego tylko 773 kobiet (ja z kobiet byłam 206 o czasie '55, a w całym biegu zdobyłam 1972 miejsce).
 Polecam! Osobiście, nie mogę doczekać się następnego biegu.

ENDORFINKI
xoxo
(:

START i  META: http://www.youtube.com/watch?v=aYwj7s2hdBc (w tym filmiku widać jak dużo ludzi brało udział!)
















--> -->

Brak komentarzy: