sobota, 26 września 2015

#68

MTB - Małe Trójmiasto Biega (moje dziecko) :)

Gdy zakładałam amatorski klub biegowy MTB  - Małe Trójmiasto Biega, nie przypuszczałam, że tak to będzie aktualnie działać. Kolejna charytatywna inicjatywa udana! Ciężko już mi je zliczyć, co mnie bardzo cieszy. Dzisiejsza jednak była ciut inna, bardziej oficjalna. Dystans nie wielki, jednak cel szczytny a na mecie pamiątkowe medale.
Tym razem pomoglismy Jadzi, która straciła rękę podczas wypadku. Wszystkie zebrane pieniądze, to nasza cegiełka na protezę.
Ponad 100 osób, które zebrało się by aktywnie spędzić czas i zgodnie z hasłem #nienarzekamy pomóc Jadzi!
Cieszę się, że dzięki MTB, możnemy pokazać, że poprzez sport pomagamy drugiemu człowiekowi. Serce mi się dzisiaj radawało jak widziałam uśmiechy wszystkich uczestników, tych małych i dużych!

Dziękuję!

Brak komentarzy: