niedziela, 13 września 2015

#66

Marzenia!!!!!

Nie znam osoby która by nie marzyła. Każdy z nas o czymś myśli, o czymś marzy. Wymyślamy w głowach rzeczy które są dla nas miłe, przyjemne.
Marzymy o sukcesach, pragnieniach, rzeczach, relacjach itd
Niestety niektórzy przystają tylko na marzeniach. Nie spełniają ich. Dlaczego? Ludzie z reguły boją się porażki.
Marzenia się nie spełniają same. Marzenia się spełnia. O tak, zdecydowanie sie z tym zgadzam. Bez czynów ciężko spełnić swoje marzenia. Wszystkie marzenia mają szansę się spełnić, jeśli mamy odwagę je realizować. Wiec do dzieła!
Ja jestem wieczną marzycielka. Oficjalnie się do tego przyznaje. :) Od dziecka dużo marze. Z wiekiem swoje marzenia zmianiełam na cele. Wiele swych marzeń juz spełniałam. Większość z tych spełnionych zajęło mi dużo czasu i dużo ciężkiej pracy. Satysfakcja jednak cudowna! Z czasem też pojawiają się nowe. Kiedyś stworzyłam "listę marzeń" którą z czasem uaktualnieniam ;) ponieważ odhaczam te spełnione <3. Zdecydowanie polecam.
Przedstawiam tutaj listę, tą mniej prywatną (wiele rzeczy tu nie ma ale polecam każdemu coś takiego zrobić). Drugą zachowam w serduchu ;). Takie małe marzenia/ cele/ pragnienia, po przeczytaniu których pojawia mi się uśmiech i wyobrażam sobie ich realizację i emocje z tym związane.
PS. z tym pismem powinnam zostać lekarzem :p
xoxo

Brak komentarzy: