wtorek, 3 marca 2015

#50

"NIE MA ZŁEJ POGODY" 
czyli najczęstsze wymówki jakie słyszę, żeby nie zrobić treningu.



1) nie mam czasu
2) nie mam odpowiednich butów/ ubrań - tyczy się i treningu biegowego i tego na siłowni czy w klubach fitness
3) szkoda mi pięniedzy... 
4) bieganie/ trenowanie jest nudne
5) jestem za stary 
6) nie mam z kim dzieci zostawić
7) mam nadwagę/ jestem za chudy 
8) jest za ciepło/ zimno/ pada/ za mocno świeci słońce
9) jestem zmęczony po pracy
10) nie mam z kim
11) nie wiem jakie ćwiczenia wybrać
12) brakuje mi motywacji

To chyba są te które słyszę najczęściej... wymówek jest wiele. Każdy może coś znaleźć. Na dobrą sprawę sama bym kilka mogła pod siebie podpisać ale nie stosuje ich tzn one dla mnie nie istnieją. Staram się zawsze znaleźć rozwiązanie! Naprawdę MOŻNA



xoxo


Brak komentarzy: