poniedziałek, 26 października 2015

#70

Superbohaterowie naprawdę istnieją

Mało tego biegający superbohaterowie którzy połączyli swoje wszystkie moce! Przedstawiam wam backstage klipu w którym w niedzielę miałam przyjemność wystąpić jako catwoman :). Czułam się w tej roli jak ryba w wodzie ;p. Pozytywna ekipa, kupa zabawy i śmiechu. Piękne widoki a to wszystko w szczytnym celu. Jakby inaczej!
Niebawem zdradzę więcej. Akcja w którą zaangażowany jest klub MTB - Małe Trójmiasto Biega. Działamy zgodnie z naszym hasłem "nie narzekamy - biegamy - pomagamy". Udowodnimy, że bohaterem może być każdy z nas!
Bądźcie cierpliwy!

Ps. Mało tego, wczoraj skończyłam na bungee!!!!!!! Tak, zrobiłam to! 90 metrów wysokości, widoki bajka! "Tylko nie zamykaj oczu bo szkoda" - słyszę głos za plecami. "3.. 2..1.. bungeeeeee" - Tak też było, przechyliłam się i w głowie "co ma być to będzie"!
Emocje przepetarda. Przełamanie swojej blokady, strachu, niepewności. A adrenalina wymieszana z endorfinami to najlepsza dawka jaką można sobie dostarczyć! Alinka i Pati na maksa dziękuję za ten urodzinowy prezent! Zapamiętam go do końca życia!

Brak komentarzy: