piątek, 17 stycznia 2014

#27

GLAM SALE OUTFIT:

Overalls- Bershka/ SALE 79 pln
Eco fur- Mango/ SALE 109 pln
Shoes- New Look/ SALE 79 pln
Bag- Monarki/ SALE 119 pln
Earrings- No name/ 19pln
                                ------------
                 all my look- 405 pln

Photographer- Marlena Ostrowska


Kto jeszcze nie widział, również serdecznie zapraszam do obejrzenia programu "Jej styl" w którym byłam zaproszona jako gość- blogerka modowa. 
Program nagrywany był pół roku temu. Od tego czasu w dużym stopniu zmieniło się moje podejście do blogowania, oddałam się temu całą sobą. Dziękuję wszystkim za wiarę i dobre słowa! Mam nadzieję, że nie przestanę Was zaskakiwać. Szczególnie chciałam podziękować komuś, kto mimo moich momentów zwątpienia, nie przestał wierzyć w to co robię i motywować mnie do dalszej pracy! kiss! 
----> ODCINEK <----
xoxo























Brak komentarzy: