wtorek, 30 lipca 2013

#12




Ten "konstruktywny" komentarz zainspirował mnie do nowego stricte MODOWEGO posta!

"Ten post jest słaby. Jesli to blog modowy, to zerowe jest pokazanie stroju kąpielowego. Zdjęcia są tak kiepskiej jakości, a szkoda. Jeśli chcesz uchodzić za profesjonalistkę, warto zainwestować w dobry aparat, pokazać stylizacje, plus dobry opis. Muszisz nad tym popracować. W tym momecie to bardzo słaby content.
P.S zainspiruj się innymi blogerkami - modowo: maffashion, charlize mystery, lifestyle: fashionelka, one robią to znakomicie. Zastanów się jaki jest Twoj cel, jaki jest przekaz bloga. Nie ma sensu się zabierać za pisanie bloga w tak niechlujny sposób. Możesz jeden post na miesiąc, a dobrze zaplanowany i profesjonalny. Bądź po prostu dobra w tym co robisz. Komentarze są konstruktywne :)."

MOJA ODPOWIEDZ:
Nie każda krytyka jest konstruktywna, nie mniej jednak dziękuję za komentarz:). Nie sądzę, żeby inspirowanie się blogerkami, promowanymi z każdej strony, byłoby dobrą receptą dla mojego bloga. Uważam, że grunt to: oryginalność, indywidualność oraz podążanie według swoich założonych zasad oraz idei. Osoby, które odwiedzają mojego bloga, bądź fb, wiedzą, że można znaleźć obok stricte modowych postów również te inne, bardziej codzienne. Jeżeli chodzi o jakość zdjęć, to owszem jest to istotna kwestia ale mimo wszystko ważniejszy jest pomysł. Logicznym jest fakt, że gdybym miała dostęp do lepszego sprzętu to bym z niego korzystała. Nie jest to w tej chwili możliwe, gdyż na wszystko muszę sama ciężko zapracować. Nic nie spada z nieba, widocznie nie wszyscy to rozumieją... Zakładając tego bloga, liczyłam się z negatywnymi komentarzami oraz krytyką, które i tak nie przeszkodzą mi w dalszym blogowaniu. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do dalszego odwiedzenia. :)

Look:
Blouse- Terranova/ 10 euro
Skirt- New Look/ 99pln
Shoes- Converse/ 229pln
Bag- Bershka/ 7euro
Glasses- Ray Ban

A na koniec- pozytywna music:
xoxo
(:




Brak komentarzy: